دکوراسیون آشپزخانه چشم گیر با کاشی های شش ضلعی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دکوراسیون آشپزخانه چشم گیر با کاشی های شش ضلعی
نوشته شده در دو شنبه 29 آبان 1396
بازدید : 76
نویسنده : نادری

دکوراسیون آشپزخانه چشم گیر با کاشی های شش ضلعی

می تونید کاشی های شش ضلعی رو در قسمت های مختلف آشپزخونه تون استفاده کنید و آشپزخانه تون رو به آشپزخانه ای خاص و چشمگیر تبدیل کنید.

ما همیشه دنبال راه هایی می گردیم که به آشپزخانه روح تازه ای ببخشیم و محیط آشپزخانه رو تازه کنیم. این می تونه با آوردن اجزای جدید و به روز در آشپزخانه اتفاق بیافته.

اگر چه این رو هم می دونیم که اجزای جدید و به روز بعد از مدتی از چشم میافته و دیگه جذابیت اولش رو برامون نداره و در همه ی زمان ها همون ارزش رو نداره و چیزهای ساده ترممکنه بعد از یک یا حتی چند سال همچین احساسی رو بهمون ندن.

اخیرا استفاده از اشکال هندسی به عنوان یه گرایش در دنیای دکوراسیون محسوب میشه. هم صاحبخونه ها و هم طراحان دنبال راه هایی هستن که بتونن با استفاده از اشکال هندسی دکوراسیون آشپزخانه شون رو زیبا و منحصر به فرد کنن. 

استفاده از کاشی های شش ضلعی در دکوراسیون آشپزخانه، بدون شک یه نقطه شروع عالی هستش. کاشی های شش ضلعی در رنگ های مختلفی تولید میشن و استفاده از اون ها می تونه بدون اینکه در ترکیب رنگی آشپزخانه ی معاصر شما تضادی ایجاد کنه،باعث ایجاد یه نقطه چشمگیر در دکوراسیون کلی آشپزخانه بشه. چه بخواهید از این کاشی های شش ضلعی به عنوان کاشی بین کابینتی استفاده کنید چه بخواهید از اون ها در کف پوش آشپزخانه استفاده کنید، قطعا استفاده کردن ازاین کاشی ها، تاثیر چشم گیری در دکوراسیون آشپزخانه خواهد داشت.

اینجا چند مدل از دکوراسیون آشپزخانه هایی که در اون ها کاشی های شش ضلعی استفاده شده رو براتون آوردیم:

ترکیب چوب و کاشی

 

چوب در دکوراسیون های مدرن، به عنوان یه عنصر برگرفته شده از قدیم استفاده میشه همینطور افرادی که عاشق دکوراسیون های طبیعی هستن هم از چوب استفاده می کنن. ترکیب کف پوش چوبی در یک آشپزخانه با فضای باز، با کاشی های شش ضلعی یک شیوه بسیارعالی برای نشون دادن بافت و تضاد بصری هستش. بهترین قسمت این هست که شما آشپزخانه تون را بدون ایجاد مزاحمت برای رنگ های خنثی موجود در فضای دکوراسیون، چشم گیر کردید. کف پوش با کاشی های شش ضلعی یک راه ویژه برای داشتن آشپزخانه ای است که بدون تغییر در سقف یا کل دیوار اون، دکوراسیونی منحصر به فرد و چشمگیر داشته باشیم. این آشپزخانه در هر حالتی مدرن و شیک دیده میشه.

بین کابینتی زیبا با طرح شش ضلعی

 

تغییر دوباره ی کف پوش آشپزخانه به کف پوش با کاشی های شش ضلعی کار خیلی سختی می تونه باشه و خیلی زمان بر و پر دردسر باشه و ممکنه هزینه های واجب تری باشه که اون ها رو ترجیح بدید. هنوز هم راه های تاثیر گذار و کاربردی هست که بتونید از طرح های هندسی استفاده کنید. یکی از اون گزینه ها استفاده از کاشی های شش ضلعی برای بین کابینتی آشپزخانه است. اینجا تصویری رو می بینیم که شما رو از یه فضای کاملا خنثی دور کرده و با کاشی های شش ضلعی، فضایی روشن تر و البته جذاب تر در دکوراسیون این آشپزخانه ایجاد کرده. شما امکان انتخاب رو از رنگ نارنجی یا رنگ های تیره مثل مشکی دارید. ترکیبات خلاقانه می تونه در دکوراسیون آشپزخانه شما یک نقطه چشمگیر ایجاد کنه.

طرح هایی که با هم ترکیب شدن

 

کاشی های شش ضلعی لازم نیست که همیشه صاف ، یکدست و ساده باشن. کاشی های شش ضلعی طرح دار، برجسته تر و حتی گرون تر از مدل های دیگه ی این نوع کاشی هستن؛ اما این ولخرجی برای اینکه بخواهید آشپزخانه ی چشمگیری داشته باشید می ارزه. بهترین انتخاب اینکه در این مدل، کاشی های تک رنگ رو انتخاب کنید که طیف رنگی گسترده ای رو شامل نمیشن. وقتی امکان انتخاب از طیف گسترده طرح ها رو دارید، رنگ ها می تونن در زیبایی فضای آشپزخانه مدرن شما خلل ایجاد کنن و اون رو شلوغ و بی نظم نشون بدن. این کاشی های شش ضلعی با طرح هایی که روی اون ها هست، بهترین انتخاب برای آشپزخانه های سبک مدرن، سبک انتخابی، شبی شیک و آشپزخانه های صنعتی هستش.

منبع: کابینت بانک



:: برچسب‌ها: کابینت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: